Crossing Swords
In this animated comedy, Patrick is a good hearted peasant who lands a coveted squire position at the royal castle however his dream job quickly turns into a nightmare when he learns his beloved kingdom is run by a hornet’s nest of horny monarchs, crooks and charlatans.
Patrick is a good hearted peasant who lands a coveted squire position at the royal castle however his dream job quickly turns into a nightmare when he learns his beloved kingdom is run by a hornet’s nest of horny monarchs, crooks and charlatans. Even worse, Patrick’s valor made him the black sheep in his family, and now his criminal siblings have returned to make his life hell. War, murder, full frontal nudity — who knew brightly colored peg people led such exciting lives?