The Brave Little Toaster
Five electrical appliances suddenly feel "dumped" when their young master disappears! The dejected toaster rounds up the vacuum cleaner, electric blanket, bedside lamp, and radio, and together, they set off for the big city in search of their beloved owner! You're on the high road to a humorous and heartwarming adventure you'll never forget!