Castle Rock
"Castle Rock" takes viewers into the chilling world of acclaimed best-selling author Stephen King in this psychological horror series from J.J. Abrams' Bad Robot Productions in association with Warner Bros. Television. A psychological-horror series set in the Stephen King multiverse, "Castle Rock" combines the mythological scale and intimate character storytelling of King's best-loved works, weaving an epic saga of darkness and light, played out on a few square miles of Maine woodland.