Founded by Perry Farrell in 1991, Lollapalooza has become one of the world’s premier music festivals and a longtime innovator in festival culture. The annual Chicago event features more than 170 artists across 8 stages over four days, bringing together global superstars and emerging talent spanning rock, pop, hip-hop, electronic, and more. This live event feed includes advertising and sponsorships only intended for U.S. viewers.