The Lake Erie Murders
Ominously named for its violent and unpredictable nature, Lake Erie borders four states and Canada and is home to some of the darkest and deadliest murder cases. The Lake Erie Murders tells tales of haunting and fascinating murders and mysteries, reminding viewers that when it comes to Lake Erie, there is something about the water.