Diary of a Wimpy Kid: The Last Straw
When laidback Greg finds himself at odds with his dad’s outsized expectations, pressure builds to turn his act around. After a series of hilarious near disasters, Greg’s dad presents him with an ultimatum that just might challenge his wimpy ways for good.
Adapted from the third installment of Jeff Kinney’s worldwide bestselling book series, Greg Heffley returns for his next family misadventure in the animated feature “Diary of a Wimpy Kid: The Last Straw.” When laidback Greg finds himself at odds with his dad’s outsized expectations, pressure builds to turn his act around. After a series of hilarious near disasters, Greg’s dad presents him with an ultimatum that just might challenge his wimpy ways for good. Directed by Matt Danner (“Legend of the Three Caballeros”) and written and produced by Jeff Kinney, “Diary of a Wimpy Kid: The Last Straw” features the voices of Aaron D. Harris (“Matlock”) as Greg Heffley and Chris Diamantopoulos (“Silicon Valley”) as Frank Heffley.