Underdogs
Ryan Reynolds celebrates Mother Nature’s weird and wonderful misfits to make the case that they might just be the real heroes of the animal kingdom.
Ryan Reynolds champions the underdogs of the animal kingdom. From pathetic animals with superpowers to nature’s most ingenious con artists, Ryan uncovers many of Mother Nature’s weird and wonderful misfits. With bizarre mating habits and shocking parenting strategies that involve being grosser than the next guy, it’s clear these “weirdos” are the true heroes in the great saga of life.