Impure
Evandro enters the criminal underworld to avenge his brother's death, but his business acumen quickly transforms his gang into a powerful empire. To dominate Rio's drug trade, he becomes merciless toward his foes. This draws the attention of Morello, a relentless federal agent equally determined to bring him down. Thus, a fierce war ignites between them.
In late-1990s Rio de Janeiro, Evandro, a young man with aspirations of becoming a successful businessman, finds his dreams shattered by the quest for vengeance following his brother's murder. This pursuit plunges him into the criminal underworld, where his keen strategic mind transforms a small faction into a formidable drug empire, capturing the attention of Morello, a troubled federal police agent in search of purpose, who recognizes Evandro as the perfect adversary. Thus begins a decades-long conflict between two brilliant strategists, their fates intertwined with the tumultuous history of Rio de Janeiro and its complex relationship with crime.