The Captain
“The Captain” is a compelling narrative revealing the man behind the icon - Derek Jeter. Amidst a time of great change in New York City, Derek Jeter’s arrival to the New York Yankees returned a struggling franchise to its traditional perch amongst baseball’s elite. As Derek forged a Hall of Fame worthy career, his second home molded him as a man. Derek’s commitment to winning required a personal sacrifice that prevented fans and haters alike from learning about the man in pinstripes.