Dr. K's Exotic Animal ER
Dr. Susan Kelleher owns and operates one of the busiest exotic-animal care practices located in south Florida, Broward Avian and Exotics Animal Hospital. “Everything but dogs and cats. If it will fit through the door, I’ll treat it!” is Dr. K’s motto. And through the door they come. Rabbits, reptiles and birds of all shapes and sizes, foxes, ferrets, fish, marsupials, and even primates.