Available to You From ESPN
ESPN’s 30 for 30 series enters the esports universe with “No Scope: The Story of FaZe Clan,” a wide-ranging, eye-opening, and unsparing profile of the popular gaming brand, and the remarkable series of ups and downs that have defined that story and its characters over the last decade-plus.