Lost Treasures of Egypt
An immersive, action-packed series follows international teams of Egyptologists as they unearth the world’s richest seam of ancient archaeology — Lost Treasures of Egypt. Through excavations and unprecedented access to the teams on the front line of archaeology, we follow these modern-day explorers as they battle searing heat and inhospitable terrain to make the discoveries of a lifetime.