Doc
After a brain injury erases the last eight years of Dr. Amy Larsen's life, she must navigate an unfamiliar world where she has no recollection of patients she's treated or the tragedy that caused her to push everyone away.
After a brain injury erases the last eight years of Dr. Amy Larsen's life, she must navigate an unfamiliar world where she has no recollection of patients she's treated, colleagues she's crossed, the soulmate she divorced, the man she now loves or the tragedy that caused her to push everyone away. She can rely only on her estranged 17-year-old daughter, whom she remembers as a 9-year-old, and a handful of devoted friends, as she struggles to continue practicing medicine, despite having lost nearly a decade of knowledge and experience.