Howie Mandel's Animals Doing Things
Comedy legend Howie Mandel is a TV superstar – and an animal lover! This fun and feel-good new show combines Howie’s lovable comedic genius with crazy clips of animals doing amazing, adorable, and hilarious things. Animal experts join the fun, providing professional insights into the real science behind the animal antics we see unfold. Get ready to laugh and learn with Animals Doing Things!