Vanished in Paradise: The Untold Story
Hannah Upp, a 32-year-old teacher, vanishes in the U.S. Virgin Islands in 2017 in the chaotic days between two major hurricanes; her family and friends believe that she may be lost and wandering in a "fugue state," a rare form of temporary amnesia.