Clotilda: The Return Home
Two survivors of the last American slave ship, Cudjo Lewis and Gumpa Lee, dreamed of returning to their ancestral home over 150 years ago. Today, their descendants are fulfilling that dream, and National Geographic Storyteller and Explorer, Tara Roberts, is joining them on this once-in-a-lifetime journey.