Truck Dynasty
In the multi-billion-dollar custom truck industry, no one builds louder or more sought-after creations than FL's own Apocalypse Manufacturing. Owners Joe and Ashley Ghattas also manage Ashley's over-the-top "NJ Extra" family: the sales and marketing team.