Dance Moms: Abby's Studio Rescue
Abby Lee Miller goes into struggling dance studios and gives them a makeover from top to bottom. With her no-holds barred personality she'll turn things upside down and transform these studios into thriving places of business with dancers that are ready to hit the dance circuit in top form. These studios don't know what they have coming their way.