Animals on Drugs
Around the world, wild animals are hooked on human vices -- bears drunk on alcohol, gators high on meth; even "cocaine hippos". Wildlife expert Forrest Galante tracks these animals, investigating their strange behaviors to find ways to rehab them safely.