The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes
In this prequel to The Hunger Games, a young Coriolanus Snow - decades before becoming the tyrannical President of Panem - battles his instincts between good and evil as he mentors Lucy Gray Baird in the 10th Hunger Games.