America's Heart & Soul
Filmmaker Louis Schwartzberg packed up his camera and hit the road with one goal: capture the unparalleled beauty of America and the incomparable spirit of its people. Experience this celebration of a nation told through the voices of those at its heart.
From sea to shining sea, it's not merely the land that makes America beautiful---it's her people. Captured with stunning cinematography, America's Heart & Soul takes you on a journey that weaves across this great nation, revealing a rich tapestry of ordinary people living extraordinary lives as they follow their dreams with the freedom of spirit that's uniquely American. From the Vermont dairy farmer, to the blind mountain climber, to the father and son marathon runners, their inspiring stories are as different as can be---passionate, colorful, courageous, funny and touching.