Path of the Panther
Drawn in by the haunting specter of the Florida panther, a wildlife photographer, veterinarians, ranchers, conservationists, and indigenous people find themselves on the front lines of an accelerating battle between forces of renewal and destruction that have pushed the Everglades to the brink of ecological collapse.