Living in Sin: Inside a Religious Reform School
At a religious reform school in Indiana, several former students share their heart-wrenching stories of what they allege to be physical and emotional mistreatment. But those who run the school, and another former student, say that what happened there is just the strict structure and discipline common to similar schools for troubled teens.