Dope Girls (UK)
Dope Girls is a provocative series set in London in the aftermath of World War One. It tells the story of Kate Galloway, a quiet, conservative widow and single mother who builds a nightclub and cocaine empire to support her family, becoming the most dangerous woman in London.