A Kid in King Arthur's Court
When an earthquake rumbles through the ballpark during a Little League game, a 14-year-old boy falls back in time to the mythical medieval kingdom of Camelot and the court of legendary King Arthur.
Camelot meets the sandlot in Disney's hilarious story inspired by Mark Twain's timeless A Connecticut Yankee In King Arthur's Court. To 14-year-old Little Leaguer Calvin Fuller, life is like one big strikeout when he lets his team down. But then an earthquake sends him through a magical time rift and he finds himself in King Arthur's court...and all is not well with the realm. An aged King Arthur is in danger of losing control to the evil Lord Belasco, and now it's up to Calvin to save the kingdom. But before he can find a way to vanquish Belasco, he must first find a way to conquer his own fears.