Deadbeat
Kevin Pacalioglu (series star Tyler Labine) may have no money and no clue, but he can see dead people, so that’s pretty cool. Faced with a constant stream of stubborn spirits, Pac goes to whatever lengths require the least amount of effort to help New York City’s most frivolous ghosts finish their unfinished business.