Victoria's Secret: Angels and Demons
Investigated with journalistic rigor, Matt Tyrnauer directs this provocative exposé of the Victoria’s Secret brand as well as their then CEO, billionaire Les Wexner. Truth is not what it seems — as the underworld of fashion, the billionaire class, and Jeffrey Epstein are revealed to be intertwined with the rise and fall of this legendary brand.