Maggie Moore(s)
Police Chief Sanders (Jon Hamm) investigates the bizarre murders of two women with the same name, and unravels a web of small-town lies. He meets and quickly falls for Rita (Tina Fey), a nosy neighbor who is eager to help solve the mystery.