Girl in the Shed: The Kidnapping of Abby Hernandez
Fourteen-year-old Abby Hernandez vanishes while walking home from school in North Conway, N.H. Held captive in a soundproof container, Abby endures psychological, sexual and emotional abuse while keeping hope alive that authorities will find her.