Red Swan
Oh Wansoo, who married into the powerful Hwain Group, faces death threats. She crosses paths with Seo Doyoon, a bodyguard investigating a friend's death that is tied to the Hwain Group. Together, they unravel Hwain Group's secrets tainted with desire.