Pirates: Behind the Legends
A swashbuckling adventure; the true and untold story of the history of pirates. From legendary John Ward, immortalized in fiction as Jack Sparrow, and English explorer Francis Drake; branded Pirates by their enemies but heroes by their comrades, to the notorious Pirates of the Caribbean, swashbuckling, brutal and shrouded in myth. Who were the real enemies of the sea?