BLACKPINK THE MOVIE
The global K-pop group beloved by the world, ‘BLACKPINK’ celebrates the 5th anniversary of their debut with the release of BLACKPINK THE MOVIE, it is also a special gift for ‘BLINK’—BLACKPINK’s beloved fandom—to revisit old memories and enjoy the passionate performances in the festive spirit.