Music
Bloomies know that all it takes is one little spark to light the whole world up. Grab your best friends and let your inner light shine with the concert performance of "One Little Spark" from Electric Bloom. Performed by Posey (Lumi Pollack), Jade (Carmen Sanchez), and Tulip (Ruby Marino) of Electric Bloom.