Alley Cats Strike!
When an annual inter-school competition ends in a draw, the organizers turn to bowling to break the tie. Four outcast teens with a love for the lanes are thrust into the spotlight along with the most popular and athletic kid in school...who has never bowled a day in his life.
Four outcast teenagers with a passion for bowling are thrust into the spotlight when the outcome of an inter-school competition is placed squarely on their shoulders. When the group learns that the most popular and athletic kid in school must be a part of the bowling team for the competition, the teens need to set aside their differences and learn to work together to win the trophy...and the adoration of their town.