One Piece
Monkey D. Luffy refuses to let anyone or anything stand in the way of his quest to become king of all pirates. With a course charted for the treacherous waters of the Grand Line, this is one captain who’ll never drop anchor until he’s claimed the greatest treasure on Earth – the Legendary One Piece!