Sailor Moon Crystal
Based on Naoko Takeuchi’s legendary manga series, Sailor Moon Crystal retells the story of Sailor Moon as she searches for her fellow Sailor Guardians and the Legendary Silver Crystal to stop the dark forces of Queen Beryl.