The Hand That Rocks the Cradle
A suspenseful and seductive psychological thriller that reimagines the classic film and unravels the illusion of domestic bliss with chilling precision. In the psychological thriller from director Michelle Garza Cervera, an upscale suburban mom (Mary Elizabeth Winstead) brings a new nanny (Maika Monroe) into her home, only to discover she is not the person she claims to be.