A Crime to Remember
In a nod to twisted tales of decades past, A CRIME TO REMEMBER details the most provocative, juicy, real-life murder cases of the '50s and '60s. Set against the backdrop of suburban secrets and three-martini lunches, these stories of truly mad men and women reveal layer upon layer of warped relationships turned terrible crimes.