Witches of East End
Inspired by Melissa de la Cruz's New York Times best-selling novel, "Witches of East End" centers on the mysterious Beauchamp family: free-spirited artist Joanna and her two grown daughters, wild-child bartender Freya and shy librarian Ingrid, both of whom are unaware that they are gifted (and cursed) with a magical birthright.