Epifanía
Stará farmářka Doña Marta stále truchlí pro ztracenou dceru. Když ale před svým domem najde malou dračí bytost Epifaníu, rozhodne se ji vychovat jako vlastní. Jenže jak Epifanía roste, sílí v ní touha vylétnout z rodného hnízda a být volná. Doña Marta tak musí znovu čelit ztrátě a nechat svou milovanou svěřenkyni jít.