Představujeme vám Chippendales!
Rozsáhlá kriminální sága Představujeme vám Chippendales! vypráví skandální příběh indického přistěhovalce Somena „Stevea“ Banerjeeho, který se překvapivě stal zakladatelem největšího impéria pánského striptýzu na světě, přičemž nedovolil, aby mu cokoli stálo v cestě.
Steveův nový kalendář jde na dračku a otrávený Nick se vydává za investory do New Yorku.
Zatímco Nick bere New York útokem, Steve se vrací do L.A., kde ho čeká žaloba kvůli diskriminaci.