Pam a Tommy
Minisérie „Pam a Tommy“ je zasazena do divokých dob vzniku internetu a založena na neuvěřitelném pravdivém příběhu sexuální videonahrávky Pamely Andersonové (Lily Jamesová) a Tommyho Lee (Sebastian Stan). Video ukradené z jejich domu nespokojeným řemeslníkem (Seth Rogen) se z undergroundové zajímavosti na VHS stalo celosvětovou senzací, když se roku 1997 objevilo na internetu. Tato minisérie obsahuje vše – příběh lásky, zločin i varování pro ostatní.
Pamela Andersonová a Tommy Lee se setkají, berou drogy a vezmou se… to vše v průběhu čtyř dní.