Embarrassing Pictures From a Family Album
Třicetiletá žena čelí rozhodnutí ukončit těhotenství, zatímco zápasí s depresí a alkoholismem. Čas strávený s otcem dítěte, drogovým dealerem, odhaluje jejich odcizení i nevyřčené city. V tichu a napětí se oba snaží pochopit sami sebe i to, zda ještě existuje cesta vpřed.