Život a Beth
Bethin život by na papíře vypadal skvěle. Živí se jako distributorka vína. Má vztah s úspěšným mužem a žije na Manhattanu. Její život navždy změní náhlá událost, díky níž se Beth začne zabývat svou minulostí. Prostřednictvím vzpomínek na své dospívající já se Beth začíná dozvídat, jak se stala tím, kým je, a kým se chce stát. Větší, odvážnější a autentičtější.
Beth, John a jejich kamarádi se probudí po bujaré noci v proslulém neworleanském podniku.
Beth doprovodí svoji sestru Ann, která miluje skutečné zločiny, do domu, kde došlo k vraždě.
Beth a John se vrátí domů z výletu na severu USA a jdou na oslavu Jeniných narozenin.