Lovci pokladů
Lovec pokladů (Nicolas Cage) musí kvůli mýtickému pokladu ukrást jeden z nejposvátnějších a nejstřeženějších dokumentů Ameriky – Deklaraci nezávislosti. Pokud to totiž neučiní on, skončí listina i klíč k záhadnému pokladu v nepovolaných rukách.