akční a dobrodružný, fantasy
Kapitána Jacka Sparrowa pronásleduji starý rival, kapitán Salazar. Ten se svou přízračnou posádkou uprchl z Ďáblova trojúhelníku s cílem pomstít se všem pirátům… včetně Jacka.