Gepardí kočky 2: Prázdniny ve Španělsku
Pro nejlepší kamarádky Gallerii, Chanel, Dorindu a Aquu, alias dívčí skupinu Gepardí kočky, je vystoupení na mezinárodním festivalu v Barceloně životní příležitostí. Pokud chtějí vyhrát, Galleria musí znovu získat pozornost zaneprázdněných dívek.