Gepardí kočky 3: Jeden svět
Gepardí kočky získají roli v bollywoodském muzikálu a myslí si, že je to velký zlom. Když zjistí, že hlavní role je pouze pro jednu z nich, přijde dilema. Je na nich, aby obrátily scénář vzhůru nohama a přišly s řešením, které je zapojí všechny.
Ovládly Spojené státy, Španělsko vzaly útokem a nyní se vydávají do Indie za dobrodružstvím na celý život. Když stylové Gepardí kočky obsadí do bollywoodského muzikálu, jsou připraveny ukázat světu své naprosto skvělé taneční pohyby a potenciál filmových hvězd. To by mohl být velký zlom. Když ale Chanel (Adrienne Bailonová), Aqua (Kiely Williamsová) a Dorinda (Sabrina Bryanová) zjistí, že musí mezi sebou soupeřit o hlavní roli, jejich přátelství – a skupina – mohou mít vážné potíže. Dokážou uskutečnit své vlastní sny, a přesto zůstat Gepardími kočkami? Sledujte, jak za svými sny cestují přes půl světa do Bollywoodu.