Čivava z Beverly Hills 2
Oblíbené mluvící čivavy jsou zpět! Studio Disney přichází s filmem Čivava z Beverly Hills 2, bláznivou komedií, která pobaví celou rodinu. Život novomanželů Papiho a Chloe se obrátí naruby s příchodem jejich nezkrotných a rozpustilých štěňátek, která vyvádí jeden psí kus za druhým. Když ale jejich páníčky potkají potíže, nenechají se štěňátka ničím zastavit a chtějí jim stůj co stůj pomoct. Rodina přece musí držet pospolu v dobrém i zlém! Papi, Chloe a jejich ratolesti se tedy vydávají na dobrodružnou cestu, na které znovu dokážou, že i malé zvířátko se může stát velkým hrdinou. Dojemný příběh staví na hodnotách jako je rodina, přátelství a věrnost, a to vše s velkou dávkou humoru – tentokrát na pátou!