Stan Lee
„STAN LEE“ od Marvel Studios a uznávaného režiséra Davida Gelba je oficiální dokumentární film o Stanu Leeovi, kterému se říkalo „The Man“, a o tom, jak se z něj stala vlivná osobnost světa komiksů a popkultury. „STAN LEE“ sleduje jeho život od dospívání, kdy byl znám ještě jako Stanley Lieber, až po jeho vzestup u společnosti Marvel Comics. Prostřednictvím osobních archivních materiálů film vypráví Leeovými vlastními slovy příběh jeho života, kariéry a odkazu, který po sobě zanechal.
„STAN LEE“ od Marvel Studios a uznávaného režiséra Davida Gelba je oficiální dokumentární film o Stanu Leeovi, kterému se říkalo „The Man“, a o tom, jak se stal jednou z nejvlivnějších osobností světa komiksů a popkultury. Sleduje jeho život od náročného dospívání, kdy byl znám ještě jako Stanley Lieber, až po jeho raketový vzestup u Marvel Comics. „STAN LEE“ vypráví Stanův příběh jeho vlastními slovy. V dokumentu je použit výhradně archivní materiál – osobní domácí videa, rozhovory a zvukové záznamy. Film líčí, jak se Stan Lee stal tím, čím byl, a co vytvořil: rozsáhlý vesmír příběhů s trojrozměrnými postavami, které oslovil lidi po celém světě. „STAN LEE“ je příběhem o komiksu a vášni pro něj, ale také intimním portrétem člověka, jeho filozofie, a odkazu, který po sobě zanechal.